Wednesday 13 January 2016

Kant0ii..!! "UQASHA SENROSE" Digelar "BETINA GEDIK"..!! Aksi Cium "BAPA TIRI" Yang MELAMPAU..!!



Biasalah, apabila mula dikenali ramai maka setiap tindak tanduk yang dilakukan sudah pasti menjadi tumpuan dan yang ada kalanya benda tidak sepatutnya jadi isu pun turut dijadikan isu oleh peminat.

Terbaru, pelakon cantik manis, Uqasha Senrose telah menjadi mangsa peminat-peminat yang tidak bertanggungjawab apabila tindakannya memuatnaik naik sekeping gambar mencium pipi ayahnya menjadi isu.

Gambar tersebut menjadi isu hanya kerana ayah kepada pelakon berkenaan kelihatan muda dari kebanyakkan lelaki yang bergelar ayah yang lain.

Semua ini bermula apabila seorang pengguna Instagram bernama evilineforte mendakwa lelaki yang dicium Uqasha berkenaan adalah ayah tiri kepada Uqasha and Nelydia Senrose di mana lelaki berkenaan merupakan ayah kepada Raysha Rizrose.

Kerana penerangan dari pengguna Instagram berkenaan dilihat orang lain mula menyerang Uqasha.

Pengguna Instagram mak_mail berkata "haram cium bapak tiri lah betina qedik"

Kerana tulisan-tulisan ini keadaan dilihat semakin panas menyebakan lelaki berkenaan iaitu ayah kepada Uqasha telah tampil menjawab perkara ini.

Akhirnya Uqasha tampil menulis komen mengenai perkara yang menjadi isu berkenaan di mana dia menegaskan lelaki berkenaan adalah ayah kandungnya.

Bagaimanapun ramai peminat meminta agar Uqasha sabar dengan orang seperti berkenaan yang tidak tahu menajaga adab dan mereka menyifatkan pengguna Instagram berkenaan sebagai "Keyboard Worrior".

Apapun Uqasha, admin suka lakonan anda, abaikan tuduhan liar berkenaan sebab kena ingat tidak semua senang melihat kita senang










No comments:

Post a Comment