Sunday 14 February 2016

VIRAL TERKINI..!! INILAH "NOTA" TERAKHIR SEORANG GADIS MENINGGAL DUNIA [ DIROGOL ] ABANG KANDUNG.. AMAT MENYEDIHKAN..!!

yes
Nota Terakhir Gadis Maut Dirogol Abang Kandung Sendiri|Sebelum ini kami pernah mengongsikan peristiwa yang menimpa seorang gadis maut di rogol oleh abang kandung sendiri ketika ibu bapanya menunaikan haji di mekah.
Setelah kes ini menjadi viral di media sosial menerusi page kepala horak kamu (KHK) yang cuba menegakkan keadilan kepada mangsa sejak awal Oktober lalu akhirnya menemui jalan terang dengan bantuan admin page tersebut Ahfaat.
Mengimbas kembali kes ini, bapa mangsa dan juga beberapa keluarga lainnya awalnya memilih untuk menutup kes ini dikarenakan mahu menutup aib.
Ayah mangsa meminta kepada rekan mangsa dan juga kepada page KHK Yang cuba menegakkan keadilan pada mangsa agar tidak mencampuri urusan keluarga mereka.
Selain dari pada itu ayah mangsa juga sudah dapat tahu kes ini sejak awal lagi dan sudah pun membuat solat hajat tentang keputusannya.Kalau arwah masih hidup dia akan maafkan abang dia tak perlu bukak kes ini.tambahnya.
Terkini update Page KHK 
Admin page Facebook berkenaan (tempat arwah meminta tolong) telah mengesahkan abang kandung mangsa rogol terbabit telahpun ditahan reman.
Aqila, gadis yang dirogol abang kandungnya sendiri itu ada menulis nota terakhir khas untuk admin page berkenaan.
Menurut admin page berkenaan, handphone arwah berjaya dibuka dengan bantuan kepakaran kedai telefon untuk mencari bukti.
Nota Terakhir Seorang Gadis Sebelum Maut Akibat Dirogol Abang Kandung1
NOTA 1
NOTA 2
NOTA 3
NOTA 4
NOTA 5
Inilah mungkin admin terbaik yang pernah wujud di malaysia ini,kami dari pihak eberita.org salut dengan ahfaat yang berjuang demi menegakkan kebenaran.

No comments:

Post a Comment